MY BIG FAT FAMILY



Här över har ni en bild på vår shopping-gata inne i Wigan Centrum.

Där har jag sprungit hela dagen med min mamma, svärmor och lillebror. Männen har bytat grejer på vår bil och druckit öl som riktiga män, inte Andy dock eftersom han har ett seriöst jobb! Jag har shoppat en tröja (randig), en klänning (svart och rosa) som faktiskt var cool, sån klänning som är inne nu jag vet inte vad dom kallas, och sen köpte jag en söt pjamas i rosa och två nagellack, ett svart och ett överdrags lack ;) Så nu sitter hela familjen (Granqvist & Richter) i vårt vardagsrum och dricker lite drinkar och Andy och Sebbe spelar Fifa på Xbox och bråkar som vanligt om vem som är bäst. Snart nog ska vi försöka få bord på "The Horseshoe" där vi ska dricka vin och öl och äta god mat, och imorgon fyller jag 20! Då ska vi till Manchester och shoppa järnet :) Och sen ska vi äta kinamat på en mycket fin restaurang!

Issa, jag kan tänka mig att du dog när du läste om våra äventyr på Grove Lane, haha. Jag skrattade åt oss båda under tiden! Jag saknar er, så självklart kommer jag hem så snart jag kan baby!

Tack för alla kommentarer ;)

Pussar och kramar till er!

Psst! Igår såg jag sista avsnittet av Sex & the City och jag gråter varje gång, det är såå bra!

Kommentarer
Postat av: Karin

jadu, använda den till max har jag nog inga som helst problems med:)
såg "snyggt" ut.. kinamat, lovely
ha en kanonkväll nu!:)

2007-02-23 @ 19:44:57
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: tuudan

GRATTIS PÅ 20ÅRS DAGEN GUMMS!!!

2007-02-24 @ 09:21:19
URL: http://tuudan.blogg.se
Postat av: Fanny

FÖÖÖÖÖÖR IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR DET SOPPIS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRRRRRRAAAAAAAA !

GRAAAAATTIS .
HOPPAS DU FÅR EN RIKTIGT MYSIG DAG!
pussar o massor av bamsekramar

2007-02-24 @ 10:54:37
Postat av: Dannjella

GRATTIS SÖTNOS!!!! :D NU ÄAR DU GAMMAL :D hehe ;) PÖSS!!!

2007-02-24 @ 14:55:03
URL: http://rocknroll.blogg.se
Postat av: Issa

hej gumman!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!
förlåt att det är lite i efterhand men ändå :P men det kan du faktiskt ha, med tanke på att du ska få en mulberryväska ;)
Hoppas du har har det bra & att du hade en bra födelsedag! Ses snart hoppas jag! Henke hälsar också grattis och hälsa andy! Pusspuss/ pheeeeeeeeelen

2007-02-25 @ 21:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0