JAG FUSKAR



Godmiddag allihopa.

Idag vaknade jag och var avis på Carro och Tilda, så jag tog en rask promenad till stans solotek och gassade lite. Jag får nog gå dit några gånger till om det ska ge resultat, men det är ju inte så att jag är upptagen när Andreas är på träning så det blir väl fler besök. Andy kom precis hem och hade varit och handlat, SJÄLV. Anledning; han vill ha köttbullar, potatis och gräddsås ikväll :) Så jag får väl laga det till honom. :) Mamma ringde och väckte mig imorse från en hemsk mardröm, jag blev jagad och Andreas stod och dansade i kalsonger och brydde inte sig alls om att någon försökte mörda mig. Så tack mamma för du väckte mig ;) Saknar att mobba dig mammisen ;P

Carro, jag har ännu inte fått ditt kort men jag väntar :)

You know I love you all.

-  Soppan

Psst, jag shoppade precis lite kläder, wanna see?

ZoomaZooma
Zooma
Två finfina sommarklänningar och en scarfs. :)

Bye bye babies.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Skulle bar fråga vart du beställde den ljusa klänningen ifrån? :) verkligen jättefin!

2007-02-14 @ 10:32:53
Postat av: Mathilda

KAra alskade Sofie. Caroline har precis lart mig att man kan kommentera pa bloggar, mobba mig inte, men det visste inte jag... Tack for dejten med dig nar du var hemma, du ar bara for sot o jag vill saga att jag saknar dig! JAtte kul att vi traffades ensamma sa ocksa, det hander ju inte sa ofta. Alskade klanningarna du kopt, de ar super fina... bord kanske hanga pa till manchester o shoppa loss lite, det ser underbart ut! HAlsa Andy sa jatte gott... hur gar det med spelandet? mkt traning etc forstar jag... KAnon med pluggandet o att det loste sig med kursen, det ar bara att ligga i, hejja hejja. Hoppas vi ses snart. Puss o Kram o glad alla hjartans dag fran Mathilda

2007-02-14 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0