GLAMMIGT

Sen familjerna åkte så har jag hunnit storstäda och när andy kom hem så åkte vi och storhandla. Så nu har vi käkat lite pizza och ligger och degar, jag surfar mest på nätet och råkade hitta Victoria Beckhams hemsida, rätt skoj att läsa och se bilder + videos faktiskt, om man inte har ngt bättre för sig, som då jag inte har ;) Vill ni också se så gå in på; http://www.dvbstyle.com/news/index.html



Ja.. Det blir tacos ikväll, jag fick välja ;) Sååå gott. Fast just nu är jag mätt av vår otroligt sena lunch, så det får nog bli en sen middag också känns det som. Jag snackade med Carro på msn innan och fick hennes välsignelse på väskan jag bestämt mig för, Emelie godkände också. Även Kate Moss har den;



KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0