ÄVENTYR PÅ GROVE LANE

Nej jag bor inte på Wisteria Lane som alla andra desperata hemmafruar men jag bor dock på Grove Lane och där händer det saker, som idag tex; Jag och Andy kom hem efter att ha varit och shoppat lite nyttigt tills inatt då våra päron dyker upp, på Grove Lane ;) Vi börjar bli smått irriterade på två hundar som skäller som galningar utanför så vi börjar kolla ut vad som händer, då sitter det en dam på trottoaren med sin hund och en man står bredvid med sin hund och hundarna fajtas för livet. Mannen börjar skrika åt oss "Call an ambulanse!" Så Andy, räddaren på Grove Lane, springer ut och hjälper till.. Damen hade förmodligen brutit benet. Ambulansen kommer och kvinnan är helt förtvivlad eftersom vem ska passa den galna hunden tills hennes kompis kommer och hämtar den, jo jag och andy. Så vi blev fast med "Max - the crazy dog" här utanför på vår "altan", för in i lägenheten skulle han inte, verkligen inte. Så jag har i 20 minuter suttit och lugnat ner "Max - the crazy dog" tills han tillochmed lät mig klappa honom, han var ju dock skräckslagen.. Så nu känner vi oss som hjältar på Grove Lane! Det var dagens äventyr ;)

Nu har vi lite fixing to do.. Bädda till päronen och laga lite mat och montera sängar och grejer, eller rättare sagt blåsa upp sängar ;) Nu får jag väl hjälpa andy med det och inte baara sitta vid datan. Just det, skulle köpa min hårfärg idag som jag älskar så var min "mörkbrun" slut så jag fick ta ett snäpp mörkare, black! Men det är ju typ svart nu, så det blir perfekt, i hope. KISSES



PSST, igår åt jag den berömda "Ben & Jerry" glassen, och jag är så kär att jag DÖR, måste äta lite nu!!



Kommentarer
Postat av: issa

Haha, din fuling!
Jag dog precis, ni låter som värsta rikingarna när ni bor på en sån gata med ett så fint namn :P
Kan även berätta att jag garvade sönder mig själv på HD precis när jag läste dagens händelse.. MUHAHA! :)Hade varit kul i fall du kunde haft ett lite normalare (och sötare för den delen med) foto på mig på din vägg.. ser obeskrivligt förjävlig ut. :P Jag saknar dig mitt hjärta! Har du inte ätit Ben&Jerrys innan? I LOVE IT! Puss, älskar dig! och du? se till att komma hem snart igen.. :)

2007-02-23 @ 13:25:18
Postat av: Karin i London

ahhh glass. gott! jag har ocksa funderat pa varfor de inte kan uppfinna ett latt mumsaalternativ. lite daligt. nu ska ajg ut och springa i Regents Park sa att jag far plats emd emr glass i magen ikvall! kram

2007-02-23 @ 13:33:30
URL: http://beetlebum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0