WHAT DON'T KILL ME CAN ONLY MAKE ME STRONGER

I know I got to be right now.

Håller på att städa som en besatt här hemma, organiserar, dammsugar, dammar och våttvättar golven. Känner mig väldans på g. Fast egentligen inte. Men det är skönt och bara hålla igång och inte tänka så mkt på annat. Ska se om Jenna vill ner och fika lite sen när hon slutar. Andy tränar nu två sen kommer han antagligen inte hem förrens vid sju, de skulle på nåt event i Wigan hela laget och skriva autografer till småkillar. Så jag är själv tills dess helt enkelt. Ledig imorgon också sen jobbar jag fem dagar i rad. Sjukt tråkigt, men jag är ledig i tre hela veckor sen och det ska inte smaka bä kan jag säga! Längtar sååå mkt. Kommer gå mega fort. Ska ringa Jenna nu och tvinga med henne till Starbucks eller nåt.  

image808
Helsingborg och New York, snart kommer jag!

KISSES

Kommentarer
Postat av: dannjella

vilken snygging :D snart ses vi soupie!!

2007-12-10 @ 16:07:26
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: diddi

Porrriig bild ;)

2007-12-10 @ 16:34:10
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: Emsan

Ja väldans porrlisa det där!!!!!

2007-12-11 @ 03:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0