We do what we have to do

Pengarna brinner i fickan och det ar rea i hela New York, och vi ska shoppa sa mkt nu. Aker in med taget om en timme sen ar det shopping shopping shopping. Ska hinna med ett museum ocksa, modern art museet, sen ska vi branna pengar. Jag och Caroline har bestamt oss for att ga in och kolla lite pa Tiffanys, iallafall kolla sen far vi se om vi hittar ngt i miniatyr som inte ranar oss totalt! Macy's har mega rea sa vi borjar dar idag! Vi har 11% off pa rean ocksa for vi ar visitors!!! Wiii. Livet ar harligt. New York, here we come again!!!

image838
Don't u just love it?

Miss u back home, love u.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Mathilda

NEJ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRR! VAd är det som händer egentligen! Fy så underbart! Shoppa på förtusan, njut av den newyorkiska lufftfen o hälsa stort grattis till grete såhär i efterskott! Jag tänkerpå er hela tiden.Lite avundsjuk fårjag nog erkänna;) All kärlek till er mina älsklingar! längtar efter er! Puss Puss PUSSSSSSS

2007-12-26 @ 15:50:02
Postat av: Fanny

Åh vad jag avundas er !

Hoppas att du mår jätte bra.

Puss

2007-12-26 @ 16:50:33
Postat av: bonnie

ja jag hatar er lite naturligtvis!!! haha.
när kommer ni hem igen? det blir jag och sandi shagwell som kommer på nyår, jag har försökt få ut henne bland offentligheten sen i april, men det är bara du som lyckas locka henne ;)
SES SNART och ha några sista toppendagar i NY nu! PUSS

2007-12-27 @ 18:54:41
URL: http://bon.blogg.se
Postat av: issa

ååååååååååh jag dödar er!! svin!!! baaaaaaajs. okej, det var phelens utbrott för dagen. JAG VILL OCKSÅ! :( har du hittat några manolo skor förresten baby? shoppa på så ses vi snart! p.s. jag känner för att ha en megarolig fest på nyår haha, och utgång för den delen med. vilka kommer? jag tror det kommer bli skitkul! när kommer ni hem? gå in och njut på victorias secret för mig med.. love you guys och hälsa grete grattis! :) puss puss puss från en laddad och avis phel

2007-12-27 @ 20:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0