Pics från igår

Hade mega skoj igår med tjejerna. BTW, I love Birdcage. Haha.

image810
Birthdaygirl Jenna, firade henne igår men hon fyller år den 21.

image811
Becky och jag

image812
The girls at HA!HA!

image813
Lucie, jag, Linds och Jenna

image814
Jag tittar på när Jenna dansar

image815
The gang, haha.

image816
The girls, I look afraid..(?)

image817
Linds och Becky

image818
LOVE BIRDCAGE ;)

Okej, Andy kom hem kl fem inatt och skrämde livet ur mig Jenna och Linds som alla tre låg och gossade i vår säng. Andy blev lite kinkig för vi hade snott sängen och däckade snabbt i gästrummet, dock efter lite nudlar. Så han ligger i soffan och glor film, Linds snarkar fortfarande och Jenna sover sött. Jag ska börja fixa mig för jobb, hur skoj är det? Men det bästa med allt är att jag kommer hem ikväll, jag ska verkligen flyga hem ikväll. ÅH vad mysigt det ska bli, ska bara gossa ner alla där hemma!!! Ska packa det sista nu så allt är klart tills jag kommer hem från jobb, sen drar soppis till flygplatsen!

Hoppas alla på IS hade skoj igår!!!

Ses snart babes.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Minna

drinkarna såg skit goda ut :D

2007-12-16 @ 10:42:42
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Hilajna.

Vad roligt för dig att du kommer hem. :)

2007-12-16 @ 17:58:37
URL: http://HelenaSkog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0