Packapackapacka

Okej, GRATTIS MAMMA OCH PAPPA på ER stora dag! Hoppas ni har en underbar dag, önskar så att jag kunde vara hemma idag. JAG ÄLSKAR ER MEST I HELA VÄRLDEN, ni är bäst!



Heej, idag har jag jobbat i tre timmar, vilken perfekt jobbdag. Trodde att jag och Andy skulle ut och julshoppa hans julklappar idag också men som vanligt är han död efter träningen. Med död menar jag ligga i soffan framför teven och slappa. Jag ska in och packa nu. Kom på att jag inte hinner det i helgen, imorgon har jag jobb sen lite tjejfest här hemma, och lite drinkar! :) Kan aldrig gå fel. Kanske inte kommer vara på topp på Söndag men det skiter jag i. Pappi kommer och hämtar mig på flygplatsen i kph så jag behöver inte tåga och båta hem iallafall! Nej, packa var det ja... ÖH, finns det något tråkigare.... Ja... Packa upp!



Nej, vi ses.
KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

yeeeaaahh, snart kommer poppan hem!

2007-12-14 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0