Jobbat idag, ledig imorgon!

Idag blev det köttbullar och makaroner, orkar inte laga något seriöst och jobbigt när jag precis kommit hem från jobb. Men detta var gott det med. Imorgon är jag ledig, vet dock inte vad jag ska laga för det. Men jag ska iallafall shoppa! Måste shoppa klart de sista julklapparna och sen måste jag hitta en fin kalender till mig själv, kanske en jacka och ett par skor. Billiga då, inget dyrt inte. Primark eller H&M får det bli. Fatta att nästa Söndag åker jag hem till HBG sen bär det av till NY på Torsdagen därefter. Jag kan verkligen inte vänta längre. Åh ska bli så skoj. Wiii. Fick precis reda på att Alex min älskling är i HBG den 17 så vi hinner ha en heldag innan hon drar till Talleland, (ja jag är avis). Men jag har ändån mitt NY att nöja mig med.. Nästa år blir det Talle med Carro, visst!?

Dagens perfekta kropp:

Modell: ALEX MILLS, bild lånad av whynotmodels.com

Öh, varför sträva efter något onåbart? Kan man inte njuta av livets goda (mat) och fortfarande ha en mega het kropp? Den som kommer på den medicinen är bäst.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0