I AM BACK!

New York i mitt hjärta!

Vi har hunnit med så mkt men vi hade kunnat göra så mkt mer, ska absolut dit igen någon gång i mitt liv. Underbar stad med mkt liv och rörelse, jag förstår uttrycket; "the city that never sleeps". Det är verkligen aldrig tyst i stan, jag tycker bara det är mysigt. Men så stort allt är, man känner sig som en liten skit mitt i smeten... Men verkligen en helt magisk upplevelse, a dream come true.


image842
image843
I LOVE IT....

Imorgon är det nyårsafton och ett helt år har gått sen förra gången då vi satt hemma hos Mathilda och jag var så nervös för jag skulle flyga och flytta till England med Andreas. Känns som flera år tillbaka, så mkt som har hänt detta året, har verkligen varit ett bra år!!!

x Flyttat till England, bott i Wigan och Manchester
x Lärt mig mkt mer Engelska
x Skaffat mig ett jobb i Manchester
x Varit i Spanien med familjen
x Haft en underbar sommar i Sverige med mina flickor
x Haft många mysiga besök i England från Sverige :)
x Skaffat många nya vänner
x Varit i New York med min bästa vän Caroline och haft det så underbart!!!
x Lärt mig mkt om mig själv och om vad jag är kapabel till

Jag tror inte jag har missat någon händelse... Förmodligen har jag det men jag tycker ändån 2007 har varit ett mkt bra år! Jag är nöjd.

Mitt nyårslöfte;
GÅ NER I VIKT, GODIS ENDAST 1 DAG I VECKAN!

Nu ska jag och Carro gossa, ska lägga oss tidigt ikväll, är helt jetlaggade.... Usch... Men vi hörs.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad du är klok mitt hjärta!
Välkommen hem!
Längtar tills imorgon, då är det PARTY!
Pussilull mitt snuttegull

2007-12-30 @ 19:54:52
Postat av: alex

välkommen hem my loove. Gott nyt år på dig. Imorgon klockan åtta på morgonen åker jag. är sååå nervös !!! PUUSS

2007-12-31 @ 11:49:31
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0