HOME SWEET HOME

Home in sweden but I already miss my love ones in England, you know who you are back there!

Flyget och allt gick bra, nu har jag pappa och sebbe suttit och snackat skit, är mega trött. Ska tvätta bort sminket och krypa ner i min renbäddade säng som min mammi bäddat åt mig, sååå nice!!!! Imorgon ska jag ner på stan, hjälpa min bror med en kavaj och förhoppningsvis hinna träffa Lina!! Sen är det släktkalas, det ser jag verkligen fram emot!!! Smörgåstårta och massa människor man älskar!? Inte fel, neej då!

Sov gott. Puss puss hej ;)


Me and my hunny Jenna back in Manchester, had a great  nite out, did'nt we??!

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

åå va du är fin baby !

2007-12-17 @ 09:51:29
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Hilajna.

Du ser så lycklig ut. Det är roligt att se. :)

2007-12-17 @ 10:50:49
URL: http://HelenaSkog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0