EVERYTHING IS GONNA BE ALRIGHT?

Igår var det fest som gällde med jobb, två stycken gick hem från jobb idag pga bakfylla. Haha. Det är inte lätt. Först åt vi på en mysig liten restaurang, jag åt en sjukt god förrätt (skaldjurssoppa) och sen åt jag fisk till huvudrätt och sen cheesecake till efterrätt. Jag tyckte det var gottis, de andra som hade beställt griskött fick in en bit med fett på tallriken så killarna började klaga och beställa in nytt och skit. Haha, så pinsamt. Men men! Sen gick vi alla vidare till Probition där Tim hade fixat VIP bord och en alldeles egen hörna, där drack vi drinkar och dansade en massa. Sen försvann de flesta och det var bara jag Erin och Päivi kvar med Tim och hans kompisar. De ville dra till Panacea (som är ett av de finaste och svåraste ställena att komma in på). Vi tjejer hade aldrig varit där men hört mkt om stället eftersom det är så poppis, så vi hängde på. Tim fixade in oss utan problemos men det var ingen höjdare där inne, dålig musik, bara äldre killar och yngre mega sminkade tjejer men dock goda drinkar. Vid halv ett kastade vi in handduken och stack hem. Men det var mkt trevligt iallafall. Jobba idag var mindre skoj!

Här kommer lite bilder;
image799
Jag och Erin, the model ;)

image800
Killarna på Flannels, Scott och Tom, förfest där innan middag.

image801
Snygga Erin som normalt är 1.80 lång, igår var hon 1.90! Psyko snygg!

image802
Päivi och jag, the scandinavian girls have to stick together!

image803
Stuart, Söta Roxy och Tom på restaurangen!

image804
Erin och Kostas

image805
Andi och Erin är puss sugna!

image806
Päivi och Moi!

image807
Ying och Kostas


Oj det blev en del bilder, det är bara att njuta :) Snart kommer en besegrad Andy hem. Ska bara slappa idag och glo film. Mys. Om en vecka idag är jag snart hemma!




Har tänkt mkt idag på en händelse igår.
Jag kom hem från utekvällen och gick in i hissen.
I hörnet stod en man som log.
Jag tittade på mig själv i speglen och suckade högt.
- Don't worry sweetie, u still look beautiful, sa han.
- No. No, I am falling apart, svarade jag.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Jag tror du passar perfekt i England. Du är så vacker Sofie. Kram Helena!

2007-12-09 @ 22:45:30
URL: http://HelenaSkog.blogg.se
Postat av: alex

haha en klockren kommentar från soppisen !! haha.. you're always a beauty babe !!! love u !!!

2007-12-10 @ 11:52:02
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0