Erhk, shut up!

Heeey alla glada (och sura?)

Heeeeeeeeeeeeeeelt vanlig dag på jobbet med besök från Christiano Ronaldo och Wes Brown. Yummie. Dagen har ändån gått hyffsat snabbt. När jag kom hem hade min man lagat mat till mig, såå söt. Nu är han dock mindre social. Em imorgon jobbar jag tre timmar, nice!!! Ska kanske hjälpa Andy julshoppa eller typ börja packa så smått. Vet inte hur jag ska få plats med alla julklappar OCH kläder, skor, jackor och smink/hårgrejer. Meeen det är ett problem av många känns det som... Som förmodligen går att lösa....

Jag vill tacka Bonnie som försvarade mig mot en spydig kommentar i min förra inlägg. Den anonyma "arbetaren" droppade av med värsta storyn. Snacka om att inte veta någonting om mig? Så mkt jag har gett upp, så mkt jag har kämpat med olika saker, så mkt skit jag fått ta och så mkt jag hade gett för att ha min pojkvän, familj och vänner i samma stad, eller tillochmed land! Jag jobbar iallafall, som många andra i min situation inte hade gjort. Jag står på egna ben och jag är stolt över det. Förstår inte ens varför jag lägger ner energi på att försvara mig mot en anonym avundsjuk kommentar, men jag är en sådan person som inte vill att någon ska ha fel uppfattning om mig... Ähe..



image809
Glad Lucia förresten. Försökte förklara vad det var för en kille på jobb, allt han sa var; how gay is that?

Dumma engelskmän, Lucia är mysigt, och jag ska tvinga mamma baka lussebullar till mig när jag kommer hem! ;)

KISSES

Kommentarer
Postat av: bonnie

ja folk har ju verkligen inget bättre för sig än sitta och kommentera anonymt till folk.
jag saknar dig med! det ska bli SÅ KUUUUL på nyår!!! jag längtar :D sandra är kanske på med, hon verkar iallafall positiv och du vet hur hon är, man får tjata lite i taget haha.
PUSS PÅ DIG!

2007-12-13 @ 22:04:38
URL: http://bon.blogg.se
Postat av: Fanny

dumma kommentar!

du vet att du kan söka upp ip nr o titta vem det är om du är nyfiken ? hihi ..

puss o natti natti vännen !

2007-12-13 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0