Christmas day in New Jearsy

Mysdag idag. Varit ute med lilla hunden Lisa och tittat pa alla MEGA hus i omradet pa gatan som heter "Butternut lane" istallet for Wisteria Lane, verkligen. Alla hus ar sjuka, allt ar i megatyr om det nu ar ett ord. Lisa ar helt nockad efter den lilla rundan och ligger och sover bredvid mig, sa sot att man hade kunnat gosa ihjal henne. Jag vill ocksa ha en hund. Andy ringde precis och var lite forvanad att jag inte hade spenderat mer pengar har.... Jag har inte shoppat sa mkt som jag trott, men vi har fyra hela dagar kvar i NY sa det ska vi nog losa pa ngt satt!!! Ikvall ska vi till nagra vanner till familjen o ata middag, mysigt. Jag o Caroline har planerat att dricka massor med vin! Imorgon ska vi in till NY igen och bo pa New Yorker hotel.... Saaa nice. Ska pa museum och sen China Town, SoHo och Little Village. Nice nice nice, langtar redan. Igar var det julafton, fick ett jatte fint armband av familjen har och fran grete o bear, COACH var market som tydligen at jatte poppis har.Mega fint. Av Carro fick jag ett Lancome lappglans som jag alskar och av mami papi och brossan fick jag ett julfoto av dem, saaa sooota!!!!


YES, I LOVE NY!


Jag och lillen Lisa!!! Vill ha med hem by the way...

Saknar er alla men stannar garna har ett bra tag till. Hihih.
KISSES

Kommentarer
Postat av: illern.

heter det inte new jersey?

2007-12-27 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0