Super soft Sunday

Bara slappat idag och droppat av mina päron + bror på flygplatsen! Så nu är det bara jag andy och hans päron kvar! Tack för alla kommentarer älsklingar! Skoj att ni fortfarande hänger med på min blogg! :) Nu är det tennis på tv, ligger verkligen bara och slappar. Solen har precis gått ner och utsikten är underbar. Snackade med my love Caroline innan, miss you baby. Och alla andra för den delen också. Men jag får väl komma hem nån gång och hälsa på! :) Men nu är det mkt besök och stuff, skoj :) Imorgon ska vi köpa en dammsugare efter som vår är CP! Sen redan på Onsdag är det match igen, får bara hoppas på att Andy är med i startelvan, det borde han få vara då han gjorde en sån kanonmatch igår!

Saknar redan min familj lite..
image517
Igår hade alla en "Please look for Maddie"-tröja på sig. Det var 100 dagar sen igår hon blev kidnappad.. Så hemskt..

Nej, facebook kallar ;)
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0