SAKNAR DINA ORD JAG KNAPPT FÖRSTÅR

Varit ute på en fördrink, middag (två glas vin) och en Long Island Ice Tea som Andy bjöd på nere på HAHA som det heter. Carro imorgon är det du och jag. Är inte nyker nu kan jag säga. Haha, men det är gött. Imorgon kommer min bästaste vän och vi ska ha mer än sjukt skoj här det kan jag lova, inga lazy night här inte.


Denna videon är till Alexandra och Malin på Intersport!
Fan vad jag saknar er också, faaaaan!
 

Lite shaaaadade sådär!!!


Haha sjukt bra.
Nej nu kanske sängen vill ha mig!
KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

HAHA baby du är bäääst. saknar våra utekvällar o gossekvällar med såklart. love u !!!

2007-08-21 @ 15:36:59
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0