Ny design

Fixat lite på min design, vad tycks!?

Lite mer färg i det hela.. Ni som följer min blogg vet att jag ofta inte har samma stil länge.. Hehe, får se hur länge denna håller. Nu är Andy på match och här är en man som sätter upp persienner! Är btw jätte hungrig. Ska bli kyckling i en tacosås i tortillas! La emma speciale! Så sjukt gott. Ska börja laga när han mannen går! Hihi, börjat titta på en skräckis "The Messengers" men vet inte om jag vågar se den själv... Men den verkar rätt bra.. Så jag tvingar väl mig genom den!

Nej, nu får jag nog ta tag i disken.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Caroline

mkt söt & fin design. :)

2007-08-28 @ 21:42:20
URL: http://carolinenordens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0