När livet bara kan tas ifrån en..

För några dagar sedan berättade Caroline att någon hade hoppat från en elstolpe vid Campus vid hennes jobb och dött. Tänkte inte så mycket mer på det, mest att det var ett konstigt sätt att vilja ta sitt liv. Nu fick jag veta vem det var, och vad som hade hänt. Visade sig vara en kille jag umgicks med när jag var yngre, han skulle klättra upp på elstolpen och fota sin grafitti målning, får ström i sig, och ramlar ner på rälsen och dör... Jag kan inte fatta det, har en sjukt äcklig känsla i magen... Hur kan livet bara försvinna? Jag kan bara tänka mig hur hans kompisar känner sig... Usch jag hatar sånt här.. Han var alltid så glad och trevlig, hälsade alltid och så. Jag hatar döden.

RIP Ralle.

Kommentarer
Postat av: Anja

någon jag vet vem det var? :S fy fan...

2007-08-02 @ 15:23:21
Postat av: Anja

VAA?
nej fy vad hemskt... usch fyyy!
vilket jävla sjukt sätt att dö på.. låter ju nästan inte sant.
han hade faktiskt ett gott hjärta och var en av få i det gänget som man liksom förstod hade något innanför pannbenet och i bröstkorgen.
stackars hans familj också, hans mamma är ju också död.
annars är dte bra med mej. kom fårn hbg idag... varit nere sedan i söndags.
ska åka till kroatien iövermorgon så det känns skönt att få lite sol på kroppen.
SJÄLV DÅ? back in england?? hur känns det?
pusspuss

2007-08-02 @ 22:13:39
URL: http://redmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0