Mysig dag

Efter jag hade städat toaletterna så gick jag och Andy ner på Café Rouge och åt en ceasar sallad samt vitlöksbröd! Gott som vanligt. Sen gick vi i rask takt för att hinna med bion kvart i två.

Såg Rush Hour 3

Var faktiskt bra, rolig!

Stack och köpte hem några filmer, ska se Premonition med Sandra Bullock ikväll, en psykologisk thriller! Me like!
Såg som sagt The Messengers igår och jag tyckte faktiskt att den var helt okej fast där var lite spöken and shit. Men jag gillar sånt. Men bra skådespelare, bla "Aidan" från Sex and the City. Nej nu ska jag dricka upp mitt Starbucks kaffe och ta en cigg på balkongen! Sen vet jag inte... Hehe.

KISSES


Kommentarer
Postat av: dannjella

åh måste se den bara för att aidan är med. haha

2007-08-29 @ 22:22:15
URL: http://vjykort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0