Mys med film idag igen

Blev film idag igen.. Jätte bra denna gången, Fracture med Anthony Hopkins. Mycket "Sofie och Andreas" - film. Ska glo lite på Rush Hour ett som går på tv nu, jag kommer somna till den dock. Maten blev ok, inget mer.. Jag får träna på den där kycklinggrytan. Hehe, imorgon är jag helt själv hela dagen och jag tror det blir tacos tortillas igen.. Det är ju så himla gott. Ska försöka gå på stan i minst 2 h imorgon också. Bara gå och njuta och springa rundor, dricka kaffe och gå i affärer.. Mmm låter bra. Synd att jag är själv bara. Haha. Men men, det kan vara skönt det med. Hoppas Vänner fixas till imorgon så jag kan se det hela kvällen! Annars har vi ju sky med 800 kanaler... Nåt bra måste de väl visa en fredagkväll?

Fick en sjuk rolig kommentar att Andreas har underbett?! Hahaha, jag skrattade så jävla mycket. Förmodligen är det någon som sett Andreas på bild och verkligen inte känner honom. Min baby har inget underbett, sådeså!



Nej, en nattacigg.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0