My friends are tracking me!

image533

Fyfan sofie, fyfan att du inte är med 
ikväll !!



OKEY OKEY! Hade jag legat hemma i min säng på Ringstorp så hade jag masat mig ner till stan men det är liiite svårare nu, nu ger ni mig bara ångest era jävlar!!!! Men jag älskar er ändån! Hade gjort mkt för att vara med igår... Får dock se min Carrsan snart. Inte långt kvar nu baby.

Idag är det match igen, tycker det är det hela tiden. Iallafall så är det hemma match och vi drar väl hemmifrån vid.. jaaa... tolv ett tiden... Så wish my man good luck!

Saknar er tjejer.
KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

Haha ja men sooorry då! träffade din brorsa på bussen hem inatt men två daamer. :P Så vi körde en "arbete" :P hahah, snart kommer my o vanessa o hämtar mig så ska vi till verns pappas landställe o käka kräfter. :) miss uuuu! pussuss

2007-08-18 @ 12:09:35
Postat av: carro

hahaha jag såg precis att jag lyyyyser vitt jämfört med emma o emma! Som det ska vara alltså...

2007-08-19 @ 18:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0