Jag har börjat att gilla laga mat



Hittade detta receptet på kycklinggryta. Ska laga kycklinggrytan, utan svamp, för andy gillar inte det. Och så byter jag ut potatisen med ris. Lite vitlöksbröd till det och wokade grönsaker, vilken mega god måltid?? Hoppas jag lyckas, har börjat laga grytan nu... Hoppas det blir bra så jag kan överraska andy med mina kock-kunskaper!

Förresten, känns om om jag gått ner kanske ett kilo i vikt eller nåt, mina jeans är inte lika svåra att få på.. Jag ska fortsätta steppa och göra situps, och äta bra!

Köpte sushi till imorgon för lunch. Andy drar ju iväg imorgon och lämnar mig alone en fredagkväll! Taskigt.. Men ska dock festa lite på Lördag! Hoppas det blir skoj!

Nej nu ska jag kocka vidare.
KISSES

Kommentarer
Postat av: putte

tycker du det är snyggt med underbett med tanke på att din pojkvän har det ? bara en fråga så ta de inte fel ;)

2007-08-30 @ 19:02:40
Postat av: Michaela

Gumman.. vilken fräsh lägenhet ni har! Tjuvtittade på Carros bilden i facebook ;-)hehe

2007-08-30 @ 20:40:00
Postat av: jag

ursäkta putte men va fan e de för fråga? konstiga människor:S

2007-08-30 @ 21:27:23
Postat av: alex

gumman, du är gosse!! du får laga mat när jag kommer hihii :) love u always

2007-08-30 @ 21:38:26
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0