Jag är så himla duktig

Nu har jag verkligen städat hela lägenheten förutom toaletterna, eftersom toalettrengöringen är slut, ska åka och handla så fort andy kommer hem, om ca en halvtimme. Så jag ska tills dess bara torka av det sista i köket och slänga lite kartonger. Måste skriva en lista på allt vi ska köpa också, blir mkt lättare då. Annars glömmer man alltid något. Det är röd dag här i england idag så det kommer säkert vara mega mkt folk i affären.. Bläää! Gick upp vid elva, steppade i en kvart, gjorde 50 situps sen in i duschen, sen åt jag frukost, det som fanns kvar av mat i hemmet typ. HEEELT tomt nu! Funderar på vad vi ska äta ikväll... Nåt gott... Nej nu ska jag fixa det sista så jag är klar när andy kommer!


This is me in action! Housewife in Left Bank. Haha.

Saknar er därhemma.
Tilda, jag är avis på diiig, jag vill också vara i Paris!!!
KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0