Igår anlände min Carrsan!

Först gick vi ut och åt en mega god lunch och firade att Carro hade anlänt till Manne!!! Sen blev det lite Vänner avsnitt, sen fixade vi oss för att gå ut på nån drink och träffa Anna Andreas och lilla Julia! Blev lite Cosmos, Corona och andra goda stuff på The Lowery Hotel, mega fint ställe där Anna och Andreas bodde.

image540
Me in the bathroom.
image541
Fixing in the bathroom.
image542
Fixed and ready in the bathroom.
image543
Familjen Johansson, Anna Andreas och lilla Julia!
image544
På väg hem till en skål med nudlar och en sköön säng!

Nu har jag och Carro precis käkat pannkakor, min älskling ligger fortfarande och sover. Ska in i duschen nu sen blir det stan heeela dan! Solen skiner också så det blir många kaffe ute i solen idag!

Mer uppdatering senare.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Alex

Hoppas att ni sötnosar får en toppen dag, leta upp heta shoppingställen så att jag kan invadera sen när jag kommer !! sen får nu ju kora stans godaste kaffelatte + cosmo såklart :)pusspusss på er !

2007-08-22 @ 12:06:46
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Mathilda

Alsklingar! Nu har Mathilda anlant till PARIS!!!! Tjoho, invantar rummet sa da tankte jag kika in o se hur ni har det! Ser kalas kul ut! Partaja pa mina hjartan ni finns i mina tankar! Nu ska jag gora stan osaker med mamma o imorgon ska vi kika pa lagenhet, nu far vi halla tummarna pa att de visar oss nagot bra!!!! Pussilull o karlek TILDA

2007-08-22 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0