He just left me...

Nu gick precis min pojkvän ut genom dörren, ut för en middag med grabbarna i laget, kommer nog bli lugnt!!! ELLER INTE. Han kommer väl ramla in här inatt om jag känner han rätt.. Kul att jag har så många vänner att fira att det är Lördag med... Får väl dricka lite vin här hemma själv, glo teve och somna tidigt så jag inte behöver oroa mig för den långe. Imorgon har vi varit tillsammans i tre år exakt på dagen... Vi ska ut och äta på kvällen, och shoppa på dagen :) Mysigt. Hoppas han är pigg och kry för det då..

Nej om man skulle ha ett litet eget party med sig själv? YEEEYYYEE.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Karin

förstår det.. dåligt.. du borde ju fått följt med:)

2007-08-05 @ 10:09:20
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: carro

haha såg att du köpt furming grej.. det har jag meeeed! vi är liksom 20 bast o är slappa so
50! fyfaaan! :P hahaha saknar dig mega mycket, ha det så mysigt idag/ikväll.
:) ringer imorgon! pusspuss

2007-08-05 @ 10:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0