Dagen har verkligen gått snabbt.

"Tiden går snabbt när man har roligt."

Välkomnade min och Andreas familj imorse genom att bjuda på en god frukost. Sen började killarna glo fotboll och min trötta lillebror däckade efter en lång flygresa. Då passade jag mamma och svärmor på att gå ner i stan och shoppa lite. Blev en svart lite längre tröja, jätte fin och en morgonrock! Sen köpte jag mega fina ljus och handdukar till lägenheten. I love Primark! Sen när vi var på väg och ta en kaffe möter vi Andy, Sebbe Daddy och SvärDaddy vid gatuhörnet, går en sväng på centret, min brossa fick fynda lite sen gick vi och åt på en Italiensk restaurang nedanför här vid vårt hus. Mega gott, är propp mätt nu. Senare ikväll blir det kräftor, räkor, sallad och baguette. Mums! Skönt och ha lite besök här i Manne, alltid lika skoj.

Caroline ringde idag, så skönt och höra en välkänd röst. You know i miss you baby. Om mindre än 2 veckor är du här, jag längtar ihjäääl mig baby! Så skoj vi ska ha då! Me love.
image479
Vad vore livet utan dig darling?

Nej nu ska jag vara lite social.
KISSKISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0