BIG GIRLS DON´T CRY

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry







Idag är jag och Caroline rika för en dag! ;) För vi kommer antagligen smälla det mesta på shopping och drinkar! Sjukt mysigt! Ska in och fixa oss nu sen ska vi ner i stan och shoppa, och luncha såklart! Sen ikväll är vi hemma själva, min man har bortamatch imorgon så jag och Caroline ska laga mat och dricka vin! Tigerräkor, wok, ris och massa vitlök! Mumsigare kan det inte bli! Sitter just nu i rastaflätor som jag har sovit med så mitt hår ska bli lockigt. Igår åt vi på Zizzi (italiensk restaurang), mega gott. Alla tog pastarätter och jag och Carro avslutade med en Cosmo och en Mojito på HAHA nedanför. Mega gott. Nej, lots of shopping to do!

Vill också hälsa till min födelsedagsgris Alexandra, hoppas din dag blir underbar! GRATTIS!

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

ååå baby tack !! saknar!! vill vara hos er nu, verkar ha de myyys :)

2007-08-24 @ 23:19:44
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0