Bedtime..

Har mest legat och läst min bok idag. Har varit så himla tråkigt väder, har dock hunnit med en latte på starbucks med svärmor och vi har lekt kockar i köket idag så andy får bra mat till matchdagen imorgon! Börjar redan bli lite nervös! Men det ska bli så skoj, hemmamatch!

Mathilda, vad roligt att höra från dig, hade varit jätte skoj om du hängt på Caroline nästa gång, shopping och vin är då det enda som står på planeringen! Vet inte när jag kommer hem gumman, har inget planerat ännu. Men vem vet? Tack för alla lyckönskningar! Vad roligt att ni följer Andreas! Jag hoppas verkligen att detta blir en bra säsong för honom! Ska gå och lägga mig nu men hälsa Felix och alla så hörs vi! Pussar och kärlek!

Min header har jag faktiskt kokat ihop i paint eftersom denna datan inte har photoshop! Bara enkel bild och text! Men tackar som berömmer!



Nu ska jag lägga mig bredvid min man och läsa lite mer av min spännande bok "City girl".
Saknar er alla.
KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

hej gumman. I miss u alot. ska skicka ett sms till dig idag lite senare hihi. du e bäst. pusssa

2007-08-15 @ 07:54:48
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Mathilda

Hallå Hjärtat!
Det låter ju inte helt fel alltså... hmmm, hold on to your hat! Är ledig från jobb idag. Rätt gott faktiskt men hade ju planerat att sola lite egentligen. Men som från ingenstans ösregnar det o är allmänt tråkigt.Har jagat läkare hela dagen då jag måste vaccinera mig en andra gång å efter två timmar hittade jag rätt... suck ;) men thats life! Kan tipsa om en lite mysig söndag o det regnar film "the lake house" lite kärleksfull o overklig men ger hopp om livet. Ett trevligt sätt att fördriva min morgon men så ärman ju en evig romantiker (hahaha). Så svärföräldrarna är hos er fortfarande. Så mysigt. Lite sällskap och så brukar det ju vara himla trevligt faktiskt! Oh yes,vi följer din älskling. Jag är tyvärr inte jätte insatt men Felix informerar migständigt. Ikväll ska vi ha Felix faster m familj på middag.Är lite nervös, i'm fixing dinner, men det blir säkert jätte bra *hosthost*. Lot's of love! Fin fin blogg du har! Hoppas vi ses snart och fullt toj toj toj till Andy! Lot's of Kärlighed Pussilull Mathilda

2007-08-15 @ 11:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0