tack för alla kommentarer!

Uppskattar kommentarer såå mycket, känns som om man inte skriver ut i luften utan att några verkligen läser! På tal om hårfärg så tror jag inte att jag kommer bli såå platina-blond igen, men lite ljusare ska jag nog fixa till sommaren :)

Nu har jag varit och shoppat kläder, skor och mat :)
Ikväll blir det flygande Jakob. Mums.

Här är vad jag hittade, som vanligt billigt och bra;
image297

Shopping gör mig så glad, helst skor.. Jag är så besatt. De gråa skorna jag köpte idag, finns också i guld och brunt, funderar på de bruna, riktigt sköna och sjukt snygga. Det är så skoj och handla här för då är jag ensam om allt i Helsingborg där det alltid finns NÅGON som har minst ett likadant plagg som en själv.

Iallafall så ska jag börja påm maten nu. Carro ringde innan, så mysigt och snacka lite skit och höra hennes röst. :) Snackade med Emma också som har kommit hem från sjukhuset, hoppas nu gumman att du får stanna hemma!! Håller tummarna älskling. Andy är besatt av alla spel på hans data. Och då snackar jag inte "kill-spel" utan mer kortspel och sånt. Haha. Han är så söt.

Mamma, pappa och brossan.. Jag saknar er, min crazy familj! Snart blir det liv i bygget igen ;)

Nu till annat. KISSES

Kommentarer
Postat av: Anna

Skitbra blogg! Känn inte att du skriver rakt ut i luften :) men man uppskattar alltid när man vet att det finns folk som läser! :)

2007-04-30 @ 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0