SUPRISE!!!!

image236

Yes!

Jag är hemma i HBG och har varit här sen i Onsdags, Suprisade Carro rejält igår och ställde till med en mega fest hemma hos henne som hon inte visste om ;) Vadå crasha hus? Vi? Nej? Hade mega skoj och sen blev de en minisväng till The Tivoli med snabbt tillbaka till huset och käkade mackor. Alltid lika gott. Bilder är PÅVÄG ska ni veta, ska hem och lägga in dem. Är hos Carro nu, men vi ska på släktmiddag hos Siwan och gänget vid fyra. Ville mest bara säga att jag är så lycklig som sitter här med min Carrsan just nu och vi har mån tis ons.. Så braaaa. Nej, nu ska jag tvinga Henke och Issa och köra hem mig.

More to come.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0