so girls, i miss you so much


Vi är de coolaste ni känner, och vi är alla bästa vänner

Jahapp.
Dagen började med att jag gick upp 10 minuter efter andy stack till träningen, dvs lite i tio. Sen började jag min städning som varade i tre timmar, tog dock en paus för frukost i solen. Idag är det förresten 21 GRADER, slå på trissor. Så är det här i Storbritanien. :) Sen kom andy hem så åkte vi och storhandlade. Kom på att jag ska överraska familjen Granqvist med Tacos när de kommer hit, så får andy hämta dem själv på flygplatsen. Åt sushi till lunch. Så gott så det är inte sant. Har genomgått lite Grey´s avsnitt idag och måste bara se ett till, ni ska bara veta allt som händer, jag gråter till VARJE avsnitt, lite bölig! Gick ut och tog en cigg mitt i allt så sitter våra grannar ute och dricker öl, så kommer jag ut helt gråtfärdig, de tror nog inte att jag och andy har det så bra! Haha, men jag vet ju att det är Grey´s som får mig gråta! Jag är världens känsligaste person!

Iallafall, tacos och andys familj ikväll. Imorgon ska jag och hans mamma ut på en liten shoppingtur. ALDRIG fel. Snackar med Jessica från Thailand och försöker övertala henne att köpa hem massor med saker till mig. :) Blev så sugen när Carro och Tilda kom hem, allt är ju cepe billigt. ME LIKE BILLIGT! Carro, jag avgudar dina mejl, FORTSÄTT. Sitter bara och asgarvar när jag läser. :) Miss u bitch.

Nej, en cigg i solen nu.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Diana

Ngn josefin har gjort ngt blogg där det är bilder på dig ? .. http://muusadenlillagrisen.blogg.se/

2007-04-13 @ 22:12:51
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0