Man försöker att vara nyttig, men till vilken nytta?

image277Godmorgon.

Vaknade av att min älskade bästis ringde och försökte planera hennes resa som för tillfället inte går så himla bra, men jag bryr mig inte så länge hon kommer hit :) Sen Carrsan har jag alltid vetat att du var snällare än mig, och Steffi hjärtat, du har alltid varit lite elakare ;) Men jag tycker om er såå mkt ändån! Snäll som elak! :) Som ni ser så försöker jag vara lite nyttig. Har gått upp lite grann under tiden som "glidare". Så ni får nog inte se mig på playan i sommar! Haha, jo det kommer ni. Ni får bara stå ut med min kagge helt enkelt, jag gör dock mitt bästa att få bort den! Min smoothie var cepe god, tog hälften av allt idag så imorgon har jag till en till!

Recept:
Handfull Blåbär
Handfull Hallon
Handfull blandade meloner och vindruvor
En dl färskpressad apelsin juice

MIXA ORDENTLIGT!
VIPS, en underbart god SMOOTHIE ala Soppan ;)

Nej då ska vi se vad som händer idag då, jag tänkte iallafall åka och handla lite mat och försöka koka till någon ny maträtt i köket idag. Någon som har något gott recept på något måttligt enkelt? Ska kolla runt lite på arlaköket och lite så. Nu ska jag fixa tvätt och försöka ta en cigg men det är tyo 1000 nissar utanför som tvättar våra fönster, så det får nog vänta lite med tanke på min pjamasklädsel ;)

Pussar och kramar mina kära flickor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0