läggdax strax

Varit i Wigan idag och fikat lite och shoppat lite. Köpte lite myskläder (tröja och shorts) och ett linne, och lite annat :) Sen softade vi hemma ett tag, kollade på film och sov en sväng, sen stack vi alla till La Mama och åt gott. Sen kom personalen in med en CEPE god chokladtårta och sjöng "happy birthday" till andy. Sjukt god tårta. Sen var tydligen baren "vår" för kvällen men jag är som sagt inte helt 100 idag sen igår men trots mina NEJ till vin så fick jag in ett glas vitt, det var svårt.. Men det gick till sist ner.. Inte nice och dricka på en bakis dag. Men efter en natts sömn då är jag som en ny människa igen. :)

Carro, vad händer?? Uppdatera miiiig.
Emma, var lugn!!! Miss u too.
Issa, PHELEN, jag vill andas på dig med min engelska fylla ;)

Jag saknar er tjejer...

http://www.themorningnews.org/images/guanciale-carbonara.jpgÅt pasta Carbonara idag , cepe gott men såå mätt man blev!!

Natti natti folks.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0