jag vill också bli en cool hipp mamma

Gwen and KingstonGwen and Kingston
Angelina Jolie and Maddox

Jag vill också bli en cool mamma som gwen och angie.

Kom nästan precis hem från La Mama. De har saknat oss. Vi käkade en god middag, jag drack lite vin och bara mös. Vi tog en promenad både dit och hem. Skönt med lite frisk luft. Det är så varmt här ju! Var 20 grader när jag kom vid halv ett tiden. Så skönt, i just love it. Så imorgon ska jag upp 10 och städa, sen ska jag solaa och äta frukost utomhus. Så jag hoppas på sol då! Sen ska vi åka och handla lite, sen kommer Andys mamma, pappa och bror. Andy fyller ju hela 22 år på måndag, det måste ju firas! Jag hoppas han blir glad för det jag köpt, kan dock inte skriva det här ifall han läser. Nej, nu ska jag ta en cigg, sminka av mig, borsta tänderna och krypa ner under täcket.

KISSES BITCHES

Kommentarer
Postat av: Anna

20 grader?! Vart någonstans bor du..?

2007-04-12 @ 23:37:20
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: carro

jag ska också städa nu, skillnaden är att jags ka städa TRE våningar! Bajsnisse... saknar dig! :)

2007-04-13 @ 10:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0