Jag är ensam, uttråkad och seg.

image279That's true... Nu är jag helt ensam, utan bil (altså får jag hålla mig i Standish) och ingen pojkvän eller sällskap. Han är i Liverpool till imorgon kväll... WHAT TO DO? Får väl gå ut och gå en runda sen bosätta mig i soffan och sträck se filmer och Vänner avsnitt. Men seriöst, man känner sig så ensam och så beroende av en enda människa. Man har ju inga vänner här direkt, här är det bara jag och Andy. Jag älskar Andy och jag vill vara här, det är inte det. Men ibland drömmer man sig bort..

Nästa månad åker vi båda hem vad som än händer. Lite semester. Jag ska iväg med familjen, kan verkligen inte bärga mig! Ska bli så sjukt skoj, Barcelona, here we cooome! Ska bara sola och dricka drinkar HELA dagarna. Sen när jag kommer hem så blir det jobb på schemat. Jobba med alla underbara på InterSport och bara leva livet. Kanske en liten tripp med älsklingen också! Man kan ju alltid hoppas.

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder dit jag och familjen ska i sommar, en bit utanför Barcelona, Salou!

SalouSalou
SalouSalou
Spanien - Salou

Nej, nu ska jag dö av tråkighet.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0