I AM HAPPY

Varit och handlat grejer till Tacos idag istället, blev inget i Söndags eftersom allt var stängt. Hittade en underbart söt silvrig kuvertväska som jag var tvungen och köpa, köpte den på George.



Köpte även lite mysiga tidningar (skvallerblaskor) som jag har suttit med nu ett tag. Andy är just nu min idol etfersom han har hittat fler Greys avsnitt! Love love love him. Jaaaa.. Imorgon kommer Bamse så jag ska bädda till honom idag, har slängt in en tvätt, färgat mitt hår och massa annat :) Känner mig glad idag. När jag körde och handlade hade jag volymen på max och satt och sjöng med så jag nästan krockade. Haha, så gött är det. Älskar att ha mega hög musik när jag kör!

Mike, du är så himla go. I love u to!

Hittade en bild på Angelina och Braddan. Sjukt snygga, även fast de är vax!

Madame Tussaud's Wax Museum,


KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0