hur elak är man egentligen?





You Are 52% Evil
You are evil, but you haven't yet mastered the dark side. Fear not though - you are on your way to world domination.

How Evil Are You?


Jag är iallafall bara 52% elak!

Undrar hur många man har sårat under sina dagar? Så dumma saker man gjort och sagt. Så många gånger man själv har blivit sårad.. Men jag hoppas inte jag sårat många, isåfall förlåt. Jag tycker själv att jag är ganska snäll! ;)

Butcher gang, det blir många dagar på gröningen med resten av hbg. Då vi dricker baginbox och grillar på engångsgrillar. Längtar tills sommaren! Fast jag och Andypandy har rätt mysigt också.

Vi fick panik innan som vanligt och stack ner till stan. Jag syndade med en blueberry muffin.. Illa men GOTT. Sen lullade vi lite i affärer, köpte lite filmer. Sen gick vi in på Marks & Spencer och jag köpte massor med frukt så imorgon bitti blir det fruktsmoothie till frukost och lite Special K såklart. Så gott så.

Nej in i sängen och kolla lite film nu innan man slocknar.


Kommentarer
Postat av: carro

Haha jag tyckte jag fyllde i allt i testet men jag blev bara 46 % evil, hur mkt fyllde DU i?! :P Miss you!

2007-04-19 @ 12:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0