Finding me, finding truth

Finding curage, finding faith
Finding acceptance in a narrow space
Finding time, when time has gone
Finding out what's going on

I need a friend, I need a love, I need someone
Who'll miss me


Jag är såå trött! Rest sen fyra imorse, kom fram ett.. USCH. Tur man hittade en Elle tidning, en Latte, en juice och en cola att hänga med undertiden. Legat och vilat och tittat på Greys, ska nog fortsätta med det ett tag till för andy ligger i soffan och sover och är inte så underhållande. Läste en mega artikel om Angelina Jolie i Elle på flyget, hon är ju verkligen mer underbar än vad jag redan visste att hon var. Hon har allt, och lite till. Hon har inte blivit nån diva pga av kändisskapet. hon har kammat hem den snyggaste skådespelaren som hon snart ska gifta sig med och redan har barn med, hon hjälper världen, hon är bisexuell, hon har tatueringar men är ändån världens snyggaste kvinna! I love her. Nej. ikväll ska vi nog ut och äta, om vi inte är för trötta. Så mysigt och kunna kramas med Andy igen, så mysigt och pussas och ligga och kramas och gosa igen! Jag hatar och sova själv, så Carro har fått ställa upp lite, då har hon också fått känna på mina kramar ;) Miss mina flickor REDAN.


Elle;

Omslag 2007

Just det, min rumpa och min pojkvän var med i HD idag;
http://hd.se/sport/2007/04/12/oklart-om-granqvists-framtid/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0