ett mysigt bad och snart är det kinamat

Än sålänge är min nuvarande header favorit, och jag tror jag gillar den bäst också. Har badat ett varmt bad precis och använt min nya oljesand bodyscrub som var alldeles för dyr men nu är jag mjuk som en bebis och jag luktar dessutom gott :) På tal om bebis så är min pojkvän en just nu. Vi dividerar om vem som ska hämta maten och jag sitter i pjamas och jag ringde och beställde, altså får han hämta, så som vi ALLTID gör. Men självklart ska han gnälla och vara en envis liten unge! Blää. Men nu åkte han iallafall, sur och gnällig. JAG VANN. HAHA.

Nu ska jag duka, ska bli gott med kinamat, var så länge sen!



KISSES

Kommentarer
Postat av: caassie

haha, så roligt ni verkar ha det. :) det är roligt att läsa. hoppas allt är bra med er annars, vi ses väll snaart hoppas jag. :) puss och kram.

2007-04-25 @ 23:06:49
URL: http://caassie.blogg.se
Postat av: Mathilda

Way to go Soupie!!!!!! Låter ju underbart smaskigt! mumsa på o hälsa Andy!!!!! Puss o KRAAAAMMMM

2007-04-26 @ 10:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0