En helt underbar dag

Hej vänner och familj.

Idag har varit en mega mysig dag med min älskling. Käkade frukost sent, låg länge i sängen och gosade innan vi orkade gå upp. Sen städade jag hela lägenheten medans andy lekte på datan. Han är SÅ hjälpsam ;) Sen drog vi till Manchester IKEA och köpte lite svenskt, vidare sen till Wings där vi avnjöt en underbar förrätt och huvudrätt för alldeles för mkt pengar... But we love Wings. Är dock inte detsamma utan Henke, han ringde och det berättade vi för honom.

Sen stack vi hem, men inte egentligen. Vi stack till Wigan, men vi vek av vid bion och stack in och såg "Next" med Nicolas Cage. Jag tyckte att den var jätte bra. Ovanlig men bra! Nu kom vi precis hem och vi ska bara softa och glo teve. Men idag har det iallafall hänt något så jag är så glad :) Imorgon ska jag lägga mina besparingar på lite shopping. Jag är så sugen och känner mig värd det :) Ett par skor MÅSTE jag ha. Svarta eller gråa? Vad tycks? Jag tror jag tar de gråa. Lite ovaligt, plus att jag har svarta.

Issa älskling. Jag saknar dig med. Jag saknar er alla så mycket. Nu är det lite mer än två veckor kvar så HÅLL UT! Mitten / Slutet av Maj är soppis hemma! Och ni kommer vara trötta på mig när jag är klar med er ;)





I LOVE YOU ALL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0