♥ det är skönt och veta att det alltid finns någon som bryr sig om en

Jessica är min nya favorit då hon fixat Gucci magväskan i svart till mig, den är sååå snygg och väntar på mig hemma i HBG. ♥

Och Mikie, du är så söt, you know that! Och jag vet, Sexan får en att tappa uppfattningen om att världen finns!! I LOVE IT! ♥

I love it.. Don't you? Både Sex & The City + Gucci magväskan!

image267
Vad tycks???

Nu sitter jag och Andy här själva i soffan. Manchester United på teve. YES. Eller inte. Har varit så mysigt och ha lite sällskap här. Jag och Andys mamma har sprungit i affärer och drickit latte som galningar, så mysigt...

Saknar mina flickor...


Kommentarer
Postat av: bonnie bonanza bonde från klibban

vi saknar dig här hemma soppan! i sommar dricker vi massor av vin och kägar oss feta som dom butchers vi är. tänker på dig!!! PUSS PUSS

2007-04-18 @ 15:28:31
Postat av: dannjella

i agree with bon!!!!! vi måste bygga på bugen lite ;D hahaha.. WE MISS YOU!!!

2007-04-18 @ 18:33:05
URL: http://vjykort.blogg.se
Postat av: Anonym

var köpte du din sån väska? ja bara älskar dom, så sjukt fina. men ja hittar dom inte :(

2010-08-12 @ 23:14:08
URL: http://eliincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0