JAG ÄR SHOPPINGSUGEN!

BARA TRE DAGAR KVAR, SEN KOMMER PENGARNA.

Och fy faaaan vad jag ska SHOPPA!



Nej jag har inget liv, satt just och skrev en inköpslista som blev LITE för lång, får nog korta ner på vissa saker, men shoppa ska jag. Det är min första "riktiga" lön och den är jag mer än värd! Så jag sitter här och surfar på nätet och väljer ut vad jag ska köpa på Onsdag när pengarna skramlar in på mitt konto. Sen övertalade jag Carolina att hon skulle fixa mina naglar på Torsdag, så det är skönt.

Snart ska jag hem till Andreas och lämna hans mammas bil och sova där, kolla film. Jag är ju ledig imorgon, tacka gud. Fast helgen har varit lugn och skön! Sen saknar jag Caroline.. Vi får ses på Tisdag. Och Emma lilla kommer snart hem. Och Issa har jag inte sett på år och dar. Och lilla Danni som inte gör något annat än slappar! Nej jobbet tar mitt liv, känns som om jag bor på väla centrum, intersport. Det är min nya adress om ni vill träffa mig.

Jag förväntar mig att Andy ringer om 6 minuter. Han är på bandy, och nej, det finns ingen mer sportgalen än han.





Jag vill ha denna skinnjackan. GIVE IT TO ME BABY.

Jag och mamma har varit ute och gått idag, det var mycket mysigt.


Nu ska jag fixa till mig, och Fanny, jag är ledsen att vi inte hann ses när du var hemma... Vet ju att du åker imorgon.. Skit trist. Jobbet tar ju upp min (din) tid.. Men vi får höras älskling, jag vill så gärna hälsa på dig!

Nej nu har jag skrivit en hel bok känns det som.


Vi ses i dimman, POSS HAAAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0