MERRY CHRISTMAS!

Nu börjar lite julstämning komma, men det är inte som förr. När man väntade på det oväntbara, öppna paketer! Klart att det är roligt nu, men det var så spännande förr. Nu är det inte ens minusgrader ute, ingen snö, ingen tomte. Det enda som indikerar på att det är jul är typ granen i hörnet. Men mysigt är det alltid ändån!

Igår tänkte jag och Andy dra ut och ta en öl med hans polare. Det blev hem till Jonne där Caroline såklart festade, bara vara, arom (pinsamt men sant) och sen mötte jag upp andy på pl13 och så stack vi till the tivoli. Var hemma kl fyra och som vanligt lagade vi nudlar och andy ramlade av datastolen och jag har inte skrattat så mycket på länge! Haha. Nu är vi här hemma hos mig och ska fira jul och öppna klappar, sen ska vi hem till Andy och mysa där ikväll.

Nej, KALLE ANKA nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0