Julmiddag med Intersport

Idag har jag verkligen kramp i min mage så mycket jag skrattade igår på personalmiddagen. MadMike var fullast av alla och höll full låda, jag har inte skrattat så mycket på hundra år! Vi lekte snurra flaskan/sanning/konka och så självklart så lekte vi med gris-statyerna som Mikie blev så förtjust i! Det blev ingen julgransplundring men alla blev bra i gasen (även de som började kl.8) och kvällen slutade på Utposten. Fick pussa lite på min kusin Emelie också, det var mysigt.

Idag har jag hunnit med mycket, gick upp tio, klarvaken, då kom andy också. Så fixade vi till oss och stack till Väla och fixade lite julklappar, sen stack vi till vår Kinareataurang och åt underbart god mat som jag fortfarande är mätt av.

Ikväll kanske jag ska träffa nån kompis och bara mysa, det känns som en bra idé. :)

Och i helgen är det julafton...


"All I want for Christmas, is you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0