I dina blå ögon...

I en värld full av människor så
Växer vår ensamhet 
Och i mörkret inom dig finns vilsenhet 

Men i dina blå ögon speglas jag
I dina blå ögon finns havet och himlen
Så va inte rädd, att leva här
För dina ögon dina ögon
Är vackrare än du anar



Åh gud i himlen vad skönt det var att sova ut ordentligt! Det var något som jag verkligen behövde! Gick upp och köpte bullar och en mysig tidning, käkade frukost, duschade och fixade till mig. Nu kommer Andy snart och hämtar mig, så ska vi hem till honom en sväng sen ikväll hem till min moster och mina kusiner och dricka glögg och mysa massa. Det är så skönt och vara ensam ibland och bara njuta av att kunna göra precis vad man vill, när man vill.


Blue eyes...

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=24993

här kan du samla gratis godis jätte lätt! Du får två godisar redan när du anmäler dig och det är verkligen helt gratis :D

2006-12-04 @ 15:01:19
Postat av: Anonym

Hej Babe!
Sorry att jag inte svarat på ditt sms, är seg i skallen. Men ring mig ikväll. :) Annars gör kag det. :D puss

2006-12-05 @ 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0