DREAMS I DREAM



JAG VILL TILL THAILAND

Min typ största önskan just nu är att få komma till Thailand igen, jag vill jag vill jag vill. Jag är så sjukt avis på alla som ska dit så jag dööör. Typ lever för steffis, fridas, michaelas och jennys resedagböcker och jag är så avis så jag tror jag dör. Nu försöker jag få med Emma på massa resor, fast hon är fattig student ;)

Man kan ju hoppas på att min make överraskar med en go sistaminuten till Thailando, fast om det blir någon resa blir det nog någon annanstans antar jag... Men jag ska till Thailand igen om jag så ska döda för att komma dit ;P

Idag har jag jobbat massor, med massor av sjuka människor som vanligt, sen stack jag Lina och Ida på Julskyltningen i stan, sen käkade jag och Lina på kinarestaurang, såååå gott det var. Mumsigt värre.

Imorgon är jag FETE ledig, sen jobbar jag 9 dagar i rad, KILL ME. Men andy kommer nog hit imorgon när han kommer hem, sen ska vi till mina kusiner och mysa på kvällen. :)

THAT´S MY LIFE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0