ALLT FÖRÄNDRAS

Har precis haft myskväll med Mamma & Pappa, kollat på idol och käkat god mat (kräftstjärtar, pasta och vitlöksbröd) Gott va? Jobbat tio timmar idag, köpt två fräsiga t-shirtar från Gina idag, jag och Emma springer som galningar på lunchen för att hinna göra nåt för vår lön :)

_______________________




Ibland fångas jag av en sån jävla panik, man kan väl kalla det för panik-attacker. Allting bara stängs av inuti mig och jag vill bara få ut allting som ligger och kokar längst inne.. Men det är inte det att det känns bättre efteråt.. Jag känner verkligen på mig att jag kommer få en rejäl vinter depp period om ingenting händer, om jag inte får resa någonstans och vila upp mig och känna mig behövd och älskad. I denna gråa gråa vardagen så känner man sig så liten och obetydlig. Vad piggar upp en? Vad kan man göra för att må bra när man känner som jag? Jag önskar att jag hade någon som höll om mig och sa till mig att allting kommer att bli bra, någon som gav mig alla svar på mina tusentals frågor, någon som tröstade mig när jag var ledsen, någon som förstod mig när jag fick mina ångestgnällperioder och någon som var min kudde när jag föll, någon som ställde mig upp på fötterna igen och fick mig att känna att jag lever..

Jag vet att jag är en krånglig person att förstå sig på, men som alla andra här i världen behöver jag mycket mycket kärlek för att fungera.. Annars kollapsar jag. Jag behöver så mycket. Jag önskar att man kunde stänga av sina känslor för en gång skull, vara kall som en isdrottning och inte känna smärta och ångest överhuvudtaget! Guuuud vad skönt.

Nej jag snackar för mycket gojja. Men jag håller fast vid själva budskapet "ALL YOU NEED IS LOVE"

Man kan aldrig någonsin få för mycket av kärlek..

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag har lovat dig innan , du ska få en kurs hos mig - hur man lär sig att bli kall som en isdrottning - . livet blir mycket lättare då !
sov gott lilla prinsessan.
(psst , eller så bara blir du blond o får roligare;P)

2006-12-02 @ 01:05:43
Postat av: Fanny

jag har lovat dig innan , du ska få en kurs hos mig - hur man lär sig att bli kall som en isdrottning - . livet blir mycket lättare då !
sov gott lilla prinsessan.
(psst , eller så bara blir du blond o får roligare;P)

2006-12-02 @ 01:08:26
Postat av: Fanny

jag har lovat dig innan , du ska få en kurs hos mig - hur man lär sig att bli kall som en isdrottning - . livet blir mycket lättare då !
sov gott lilla prinsessan.
(psst , eller så bara blir du blond o får roligare;P)

2006-12-02 @ 01:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0