VILL INTE TÄNKA

Igår lämnade Hedvig Helsingborg för att spendera 10 månader i San Fransisco och ha "the time of her life"

VILL INTE TÄNKASjälv sitter man kvar här och bara ser på när alla andra sticker och lever sitt liv. Känns som om man har fastnat i kvicksand och inte kommer upp. Jag fasar för den dagen min älskade Carro åker iväg, jag vill så gärna hänga på, men var fan ska jag få pengar ifrån? Det är ju inte lite pengar om man säger så. Varför kunde jag inte skaffat ett riktigt jobb över sommaren? Jävla piss. Usch vad jag är sur idag. BLÖ!


"I can hear my heart breaking"

The sweet words does not exist
to me
The words you spoke once
are gone
The gentle tuch you had once
is cold
But I will try, to fix you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0