TVÅ UNDERBARA ÅR

TVÅ UNDERBARA ÅR
I två hela år har du varit min, jag är den lyckligaste i hela världen älskling..

Idag är det den 5 augusti och jag och min älskling har varit tillsammans i två år. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon som du, som älskade mig så som du andy. Du har verkligen visat mig vad kärlek är. Även nu efter två år får jag fjärilar i magen när jag vaknar upp bredvid dig, det är det absolut bästa som finns i denna värld. Jag hoppas du vet att mitt hjärta alltid kommer att älska dig och bara dig. Det finns ingen annan. Du och jag i en hel evighet till baby...

Jag glömmer aldrig älsklingen min
jag glömmer aldrig den dagen jag blev din
jag glömmer aldrig ditt ansikte mitt bland alla andra
jag glömmer aldrig, jag kommer alltid att stanna..



Idag är tyvärr inte Andy här hos mig, han är i Stockholm för att spela match mot Djurgården. Jag och fotbollstjejerna ska ses hos Sara vid fyra för att kolla på matchen, och vi hoppas på vinst för då blir det utgång med våra pojkar. Så heja HIF nu. :) Såg precis Walk the Line. Så himla bra. Nu måste jag in i duschen.

Andreas, i en evighet till är du MIN!


Kommentarer
Postat av: bonzan

haha ja grattis till världens roligast/lökigaste par :D ni är så söta tillsammans! jag kommer aldrig glömma alla morgnar du har kommit till skolan och kört "andreas-rösten". hahaha..

2006-08-05 @ 14:21:33
Postat av: Fanny

GRATTIS TILL TVÅ ÅR !

2006-08-05 @ 14:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0