SPÄNNANDE FOTBOLL & HEARTBREAK HOTELL

SPÄNNANDE FOTBOLL & HEARTBREAK HOTELL

Vilken match HIF och Elfsborg bjöd på. SÅ GOTT att vi knäckte dem tillslut, Anders Svensson missar också:
 
"Den mycket händelserika matchen slutade med att Helsingborg gick vidare efter 3–3 vid full tid, 4–4 efter förlängning och en Daniel Andersson-räddning på en Anders Svensson-straff."

Var uppe och mötte Andy i restaurangen, fick reda på att man är bjuden till fest hos Henke, vadå ångest vad man ska ha på sig, FÖRSLAG NÅGON!? Sen käkade vi inte där utan åkte till vårt hemsökta Drive In på McDonalds. Haha, riktig bakismat. Just det ja, var ute igår med brudarna, hade riktigt skoj, hamnade hemma hos en gammal klasskompis och när jag vaknade kändes mitt huvud mest som en stor jävla STEN! Men nu mår jag bra och ska se Heartbreak Hotel med mamma och pappa och bara mysa, andy skulle ju ha grabbkväll. Men vi får hänga imorgon!

Nej nu babblar jag på för mycket. Men om någon har något förslag på klädsel på denna stora tillställning, så TELL ME okej? Jag börjar redan bli nervös!! Usch ja. Nej det blir NICE. Och GRATTIS andy älskling för du satte straffen perfekt! ;) Love you!.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker du ska gå naken!!!!

2006-08-25 @ 13:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0